ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი ინგლისური
ენა
პედაგაგი შორენა ბარბაქაძე
მოსწავლე
კლასი VI
ძლიერი
გრძელვადიანი მიზანი | მოკლევადიანი მიზანი | შედეგი | რეკომენდაცია | |
1 | ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. | მარტივი სიტყვების ფლობა: 1. ინდივიდი(სხეული, ტანსაცმელი). 2. ინდივიდის გარემოცვა ( ოჯახი/ ნათესავები, ცხოველთა სამყარო, სათამაშოები, საცხოვრებელი ადგილი,საყოფაცხოვრებო ნივთები,სასკოლო ნივთები,სურსათი). 3. აქტივობები ( wash, clean, pick….). 4. ინდივიდის ორიენტირება ( ადგილმდებარეობა- on, in,დრო- morning, evening. რიცხვები - one – ten) | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
2 | მარტივი სამეტყველო ფუნქციების ფლობა ჟესტურად. | 1. სოციალური ურთიერთობები (მისალმება , წარდგენა) 2.შეფასება (მომწონს, არ მომწონს), 3. ინტერაქცია საკლასო ოთახში (მასწავლებლის მითითებები) - ჟესტურად. | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
3 | ელემენტარული გრამატიკული კოსტრუქციების გამოყენება კონტექსტში. | To be - ზმნა აწმყო დროში, ჩვენებითი ნაცვალსახელები, პირის ნაცვალსახელები, მხ. და მრ. რიცხვი, present simple და present continuous თხრობოთი წინადადების კონტექსტში. | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
4 | ორთოგრაფია. | მარტივი სიტყვების და მარტივი წინადადებების გადაწერა დაფიდან რვეულში. | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
5 | კითხვა | მარტივი წინადადებების ან სიტყვების შესაბამისს სურათთან დაკავშირება და ჟესტურად გადმოცემა | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1
საგანი ინგლისური ენა
პედაგაგი შორენა ბარბაქაძე
მოსწავლე
კლასი VI სუსტიგრძელვადიანი მიზანი | მოკლევადიანი მიზანი | შედეგი | რეკომენდაცია | |
1 | ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. | 1.მარტივი სიტყვების ფლობა. ინდივიდის გარემოცვა( ოჯახი, ნათესავები, სასკოლო ნივთები), ინდივიდის ორიენტირება( დრო- morning, evening, რიცხვები- one- ten) | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
2 | სამეტყველო ფუნქციები,მარ -ტივი სიტყვების ცოდნა ჟესტურად | 1. სოციალური ურთიერთობე- ბი ( მისალმება, წარდგენა),2. ინტერაქცია საკლასო ოთახში( მასწავლებლის მითითებებზე რეაგირება: open your note-book, write ,close. | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
3 | ელემენტარული გრამატიკული კონსტრუქციების კონტექსტში გამოყენება. (ჟესტურად) | to be ზმნა აწმყო დროში. ჩვენებითი ნაცვალსახელები, can , არტიკლი | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
4 | წერა | მარტივი სიტყვების, წინადადებების წერა. | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
5 | კითხვა | მარტივი წინადადებების შესაბამისს სურათთან დაკავშირება და ვიზუალურად ან ჟესტურად გადმოცემა. | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი ინგლისური ენა
პედაგაგი შორენა ბარბაქაძე
მოსწავლე
კლასი 7-8 ძლიერიგრძელვადიანი მიზანი | მოკლევადიანი მიზანი | შედეგი | რეკომენდაცია | |
1 | ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. | მარტივი სიტყვების რვეულში ჩაწერა. ინდივიდი ( სხეული, ტანსაცმელი), ინდივიდის გარემოცვა ( ოჯახი, ნათესავები, საყოფაცხოვრებო ნივთები, სასკოლო ნივთები) ინდივიდის ორიენტირება ( ადგილმდებარეობა on, in, დრო, რიცხვები). | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
2 | მარტივი სამეტყველო ფუნქციების ცოდნა. | 1.სოციალური ურთიერთობები (მისალმება, წარდგენა) 2.შეფასება (მომწონს, არ მომწონს 3.ინტერაქცია საკლასო ოთახში (მასწავლებლის მითითებებზე რეაგირება). | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
3 | ელემენტარული გრამატიკული კონსტრუქციების კონტექსტში გამოყენება. | მარტივი გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება კონტექსტში (to be, this/that, can, have/has got, present simple, present continuous, პირის და კუთვნილებითი ნაცვალსახელები) | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
4 | წერა | მარტივი სიტყვების და წინადადებების წერა დამოუკიდებლად ან პედაგოგის დახმარებით | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
5 | კითხვა | მარტივი ადაპტირებული მიკროტექსტის წაკითხვა. იფორმაციის ამოცნობა. ჟესტურად გადმოცემა (ჩაცმის სტილზე, ყოველდღიურ ცხოვრებაზე ..... | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი ინგლისური ენა
პედაგაგი შორენა ბარბაქაძე
მოსწავლე
კლასი 7-8 სუსტიგრძელვადიანი მიზანი | მოკლევადიანი მიზანი | შედეგი | რეკომენდაცია | |
1 | ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. | მარტივი სიტყვების რვეულში ჩაწერა. ინდივიდი (სხეული, ტანსაცმელი) ინდივიდის გარემოცვა (ოჯახი,ნათესავები, საყოფაცხოვრებო ნივთები, სასკოლო ნივთები) ინდივი-დის ორიენტირება (რიცხვები) | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
2 | ელემენტარული გრამატიკული კონსტრუქციე -ბის კონტექსტში გამოყენება | მარტივი გრამატიკული კო - ნსტრუქციების გამოყენება კონტექსტში (to be,this /that, can, have/has got,პირის და კუთვნილებითი ნაცვალსახელები..) | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
3 | წერა | მარტივი სიტყვების წერა დამოუკიდებლად და პედაგოგის დახმარებით | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
4 | კითხვა | მარტივი სიტყვების შესაბამისს სურათთან დაკავშირება | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
5 | მარტივი წინადადებების შესაბამისს სურათთან დაკავშირება და ვიზუალურად ან ჟესტურად გადმოცემა. | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი ინგლისური ენა
პედაგაგი შორენა ბარბაქაძე
მოსწავლე
კლასი 9-11 ძლიერიგრძელვადიანი მიზანი | მოკლევადიანი მიზანი | შედეგი | რეკომენდაცია | |
1 | ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. ჟესტურად გადმოცემა | მარტივი სიტყვების რვეულში ჩაწერა. ინდივის (თანსაცმელი, გარეგნობა), ინდივიდის გარემოცვა (ოჯახი, სასკოლო ნივთები, სასწავლო საგნები, კვება და კვების ობიექტები..), ინდივიდის ორიენტირება ( დღე- ღამე, ფერი, ზომა..) | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
2 | მარტივი გრამატუკული კონსტრუქციების გამოყენება | გრამატიკული კონსტრუქციების კონტექსტში გამოყენება. ( Simple Tenses, WH - questions, personal pronouns, possessives, article…) | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
3 | ადაპტირებული ტექსტის წაკითხვა ჟესტურად უცხოენოვანი ქვეყნების კულტურის გასაცნობად. | ადაპტირებული მიკროტექსტის წაკითხვა. ინფორმაციის ამოცნობა. ჟესტურად გადმოცემა ( თავისუფალ დროზე, დღესასწაულებზე, ჩაცმის სტილზე, ყოველდღიურ ცხოვრებაზე) | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
4 | ტექსტში ნაცნობი და ხშირად გამოყენებული სიტყვების ამოცნობა და ჟესტურად გადმოცემა | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება | |
5 | წერა | .მარტივი წინადადების წერა ყოველდღიური ცხოვრების შესახებ.( ადამიანები, ადგილები, სამსახური,სკოლა, ოჟახი, ჰობი) | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
შეფასების კრიტერიუმები:
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი ინგლისური ენა
პედაგაგი შორენა ბარბაქაძე
მოსწავლე
კლასი 9-11 სუსტიგრძელვადიანი მიზანი | მოკლევადიანი მიზანი | შედეგი | რეკომენდაცია | |
1 | ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. ჟესტურად გადმოცემა. | მარტივი სიტყვების ფლობა: ინდივიდი( ტანსაცმელი, გარეგნობა), ინდივიდის გარემოცვა (ოჯახი, სასკოლო ნივთები, სასწავლო საგნები), ინდივიდის ორიენტირება(დღე- ღამე,ფერი ,ზომა...) | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
2 | მარტივი გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება | მარტივი გრამატიკული კონსტრუქციების გამოყენება კონტექსტში: Present simple, present continuous, to be, personal pronouns, this/ that, possessives…… | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
3 | ადაპტირებული ტექსტის წაკითხვა ჟესტურედ. უცხოენოვანი ქვეყნების კულტურის გასაცნობად. | მარტივი ადაპტირებული მიკროტექსტის წაკითხვა. ჟესტურად გადმოცემა.(ყოველდღიურ ცხოვრებაზე, თავისუფალ დროზე, ჩაცმის სტილზე.) | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
4 | ტექსტში ნაცნობი და ხშირად გამოყენებული სიტყვების ამოცნობა და ჟესტურად გადმოცემა | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება | |
5 | წერა | მარტივი სიტყვების წერა დამოუკიდებლად და მასწავლებლის დახმარებით | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
შეფასების კრიტერიუმები:
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა (ძალიან სუსტი)
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა (ძალიან სუსტი)
საგანი - ინგლისური ენა
გრძელვადიანი
მიზანი:
1.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. 2.ორთოგრაფია. 3. კითხვა ( ჟესტურად გადმოცემა) |
მოკლევადიანი მიზანი | თარიღი |
1. | არმარტივი სიტყვების ფლობა: 1. ინდივიდი(სხეული, ტანსაცმელი). 2. ინდივიდის გარემოცვა ( ოჯახი/ ნათესავები, ცხოველთა სამყარო, სათამაშოები, საცხოვრებელი ადგილი,საყოფაცხოვრებო ნივთები,სასკოლო ნივთები,სურსათი). 3. აქტივობები ( wash, clean, pick….). 4. ინდივიდის ორიენტირება ( ადგილმდებარეობა- on, in,დრო- morning, evening. რიცხვები - one – ten) წერა | ს ე მ ე- | |
2. | მარტივი სიტყვების
შესაბამისს სურათთან დაკავშირება
და ჟესტურად გადმოცემა |
| |
3. | ხელის სწორი მოძრაობით გამოსახავს ნაცნობი ასოს ფორმას. | გ ა ნ - | |
4. | იცავს ბადეში ასოს ჩაწერის წესებს | მ რ ა - | |
5 | მსგავსი სიტყვების შემოხაზვა | ვლობაში |
მიზნის შესაბამისი აქტივობები | მასალა | სად სრულდება აქტივობა (კლასი, რესურს ოთახი) | მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი | აქტივობის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი. | |
1 | მოცემული ახალი სიტყვების დაკავშირება თვალსაჩი-ნოებაზე მოცემულ საგანთან. ჟესტურად გადმოცემა. | თვალსაჩი- ნოება, წიგნი, რვეული | საკლასო ოთახი | პედაგოგი | პედაგოგი |
2 | მსგავსი სიტყვების შემოხაზვა და ჟესტურად გადმოცემა | რვეული | საკლასო ოთახი | პედაგოგი | პედაგოგი |
3 | წერტილების შეერთებით ასოს მიღება | რვეული | საკლასო ოთახი | პედაგოგი | პედაგოგი |
4 | ხაზოვან სისტემაში ასოთა განლაგების პრინციპის დაცვა | რვეული | საკლასო ოთახი | პედაგოგი | პედაგოგი |
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის მონიტორინგი
საგანი ინგლისური ენა
პედაგაგი შორენა ბარბაქაძე
მოსწავლე
ძალიან სუსტი
ძალიან სუსტი
გრძელვადიანი მიზანი | მოკლევადიანი მიზანი | შედეგი | რეკომენდაცია | |
1 | ლექსიკური მარაგის გამდიდრება. | მარტივი სიტყვების ფლობა: 1. ინდივიდი(სხეული, ტანსაცმელი). 2. ინდივიდის გარემოცვა ( ოჯახი/ ნათესავები, ცხოველთა სამყარო, სათამაშოები, საცხოვრებელი ადგილი,საყოფაცხოვრებო ნივთები,სასკოლო ნივთები,სურსათი). 3. აქტივობები ( wash, clean, pick….). 4. ინდივიდის ორიენტირება ( ადგილმდებარეობა- on, in,დრო- morning, evening. რიცხვები - one – ten) | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას |
2 | მარტივი სიტყვების შესაბამისს სურათთან დაკავშირება და ჟესტურად გადმოცემა | 2 | მიზანი ნაწილობრივ მიღწეულია ვაგრძელებ მუშაობას | |
3 | ორთოგრაფია | ხელის სწორი მოძრაობით გამოსახავს ნაცნობი ასოს ფორმას. | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
4 | იცავს ბადეში ასოს ჩაწერის წესებს | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება | |
5 | კითხვა (ჟესტურად გადმოცემა) | მსგავსი სიტყვების შემოხაზვა | 2 | ი. ს. გ - ს მიხედვით მუშაობის გაგრძელება |
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1
სალამი მე სპეც მასწავლებელი ვარ ძალიან მომეწონა თქვენი ნამუშევარი
ReplyDeleteსიამოვნებით ვითანამსრომლებდი თქვენთან
სალამი მე სპეც მასწავლებელი ვარ ძალიან მომეწონა თქვენი ნამუშევარი
ReplyDeleteსიამოვნებით ვითანამსრომლებდი თქვენთან