Sunday, 15 March 2015

ისგ.- ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა / მონიტორინგი




                  ინდივიდუალური       სასწავლო            გეგმის          მონიტორინგი
საგანი   ინგლისური  ენა
პედაგაგი  შორენა  ბარბაქაძე
მოსწავლე

კლასი   VI  ძლიერი


გრძელვადიანი  მიზანიმოკლევადიანი  მიზანიშედეგი რეკომენდაცია
    1ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.    მარტივი სიტყვების ფლობა:  1.  ინდივიდი(სხეული, ტანსაცმელი).   2. ინდივიდის გარემოცვა  ( ოჯახი/ ნათესავები, ცხოველთა სამყარო, სათამაშოები, საცხოვრებელი ადგილი,საყოფაცხოვრებო ნივთები,სასკოლო  ნივთები,სურსათი). 3.        აქტივობები ( wash, clean, pick….). 4. ინდივიდის ორიენტირება ( ადგილმდებარეობა- on, in,დრო- morning, evening.  რიცხვები - one – ten)          2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    2მარტივი  სამეტყველო ფუნქციების ფლობა ჟესტურად.1.  სოციალური  ურთიერთობები (მისალმება , წარდგენა)  2.შეფასება (მომწონს, არ მომწონს), 3.  ინტერაქცია საკლასო ოთახში  (მასწავლებლის მითითებები) - ჟესტურად.    2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    3ელემენტარული გრამატიკული კოსტრუქციების გამოყენება კონტექსტში.To   be - ზმნა აწმყო დროში,  ჩვენებითი ნაცვალსახელები, პირის ნაცვალსახელები, მხ. და მრ.  რიცხვი, present  simple   და        present continuous  თხრობოთი წინადადების  კონტექსტში.     2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    4ორთოგრაფია.მარტივი  სიტყვების  და  მარტივი  წინადადებების  გადაწერა  დაფიდან რვეულში.    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
    5კითხვამარტივი  წინადადებების  ან  სიტყვების  შესაბამისს სურათთან დაკავშირება და  ჟესტურად გადმოცემა    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
შეფასების კრიტერიუმები:
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1



საგანი   ინგლისური  ენა
პედაგაგი  შორენა  ბარბაქაძე
მოსწავლე
კლასი   VI  სუსტი

გრძელვადიანი  მიზანიმოკლევადიანი  მიზანიშედეგი რეკომენდაცია
    1ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.      1.მარტივი სიტყვების  ფლობა.  ინდივიდის  გარემოცვა( ოჯახი, ნათესავები, სასკოლო  ნივთები), ინდივიდის  ორიენტირება( დრო- morning, evening, რიცხვები- one- ten)   2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    2სამეტყველო  ფუნქციები,მარ -ტივი  სიტყვების  ცოდნა ჟესტურად1. სოციალური  ურთიერთობე- ბი ( მისალმება, წარდგენა),2. ინტერაქცია  საკლასო  ოთახში( მასწავლებლის მითითებებზე  რეაგირება: open  your  note-book, write ,close.    2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    3ელემენტარული  გრამატიკული  კონსტრუქციების  კონტექსტში  გამოყენება. (ჟესტურად)to be ზმნა  აწმყო დროში. ჩვენებითი  ნაცვალსახელები,    can  ,  არტიკლი     2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
    4       წერამარტივი  სიტყვების,  წინადადებების  წერა.    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
    5       კითხვამარტივი  წინადადებების  შესაბამისს   სურათთან  დაკავშირება  და  ვიზუალურად  ან  ჟესტურად  გადმოცემა.    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება

შეფასების კრიტერიუმები:
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1









  ინდივიდუალური       სასწავლო            გეგმის          მონიტორინგი
საგანი   ინგლისური  ენა
პედაგაგი  შორენა  ბარბაქაძე
მოსწავლე
კლასი   7-8  ძლიერი


გრძელვადიანი  მიზანიმოკლევადიანი  მიზანიშედეგი რეკომენდაცია
    1  ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.    მარტივი სიტყვების  რვეულში ჩაწერა. ინდივიდი ( სხეული, ტანსაცმელი), ინდივიდის  გარემოცვა ( ოჯახი, ნათესავები, საყოფაცხოვრებო ნივთები,  სასკოლო  ნივთები) ინდივიდის ორიენტირება  ( ადგილმდებარეობა on, in, დრო, რიცხვები).   2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    2მარტივი  სამეტყველო ფუნქციების  ცოდნა.1.სოციალური  ურთიერთობები  (მისალმება, წარდგენა) 2.შეფასება (მომწონს, არ  მომწონს 3.ინტერაქცია  საკლასო  ოთახში (მასწავლებლის მითითებებზე  რეაგირება).    2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    3ელემენტარული გრამატიკული  კონსტრუქციების  კონტექსტში  გამოყენება.მარტივი გრამატიკული  კონსტრუქციების  გამოყენება  კონტექსტში (to be, this/that, can, have/has got, present simple, present   continuous, პირის და კუთვნილებითი ნაცვალსახელები)     2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    4       წერამარტივი სიტყვების  და  წინადადებების  წერა  დამოუკიდებლად  ან  პედაგოგის  დახმარებით    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
    5      კითხვამარტივი  ადაპტირებული  მიკროტექსტის  წაკითხვა.   იფორმაციის  ამოცნობა. ჟესტურად  გადმოცემა (ჩაცმის  სტილზე, ყოველდღიურ  ცხოვრებაზე  .....    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
შეფასების კრიტერიუმები:
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1


ინდივიდუალური       სასწავლო            გეგმის          მონიტორინგი
საგანი   ინგლისური  ენა
პედაგაგი  შორენა  ბარბაქაძე
მოსწავლე
კლასი   7-8  სუსტი


გრძელვადიანი  მიზანიმოკლევადიანი  მიზანიშედეგი რეკომენდაცია
    1ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.     მარტივი  სიტყვების  რვეულში  ჩაწერა. ინდივიდი  (სხეული, ტანსაცმელი) ინდივიდის  გარემოცვა (ოჯახი,ნათესავები, საყოფაცხოვრებო  ნივთები, სასკოლო ნივთები)  ინდივი-დის ორიენტირება (რიცხვები)     2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    2ელემენტარული გრამატიკული  კონსტრუქციე -ბის კონტექსტში  გამოყენებამარტივი გრამატიკული  კო - ნსტრუქციების გამოყენება კონტექსტში (to be,this /that,  can, have/has got,პირის და კუთვნილებითი  ნაცვალსახელები..)    2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    3       წერამარტივი სიტყვების  წერა  დამოუკიდებლად და პედაგოგის  დახმარებით     2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    4       კითხვამარტივი სიტყვების  შესაბამისს სურათთან დაკავშირება    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
    5      მარტივი  წინადადებების  შესაბამისს   სურათთან  დაკავშირება  და  ვიზუალურად  ან  ჟესტურად  გადმოცემა.    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
შეფასების კრიტერიუმები:
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1










 ინდივიდუალური       სასწავლო            გეგმის          მონიტორინგი
საგანი   ინგლისური  ენა
პედაგაგი  შორენა  ბარბაქაძე
მოსწავლე
კლასი   9-11  ძლიერი


გრძელვადიანი  მიზანიმოკლევადიანი  მიზანიშედეგი რეკომენდაცია
    1ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.   ჟესტურად გადმოცემამარტივი სიტყვების რვეულში ჩაწერა. ინდივის (თანსაცმელი, გარეგნობა), ინდივიდის გარემოცვა (ოჯახი, სასკოლო ნივთები, სასწავლო საგნები, კვება და კვების ობიექტები..), ინდივიდის ორიენტირება   ( დღე- ღამე, ფერი, ზომა..)   2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    2მარტივი გრამატუკული კონსტრუქციების გამოყენებაგრამატიკული კონსტრუქციების კონტექსტში გამოყენება.      ( Simple Tenses, WH - questions, personal pronouns, possessives, article…)    2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    3ადაპტირებული ტექსტის წაკითხვა ჟესტურად უცხოენოვანი ქვეყნების კულტურის გასაცნობად.ადაპტირებული მიკროტექსტის წაკითხვა.      ინფორმაციის ამოცნობა.          ჟესტურად გადმოცემა                 ( თავისუფალ დროზე, დღესასწაულებზე, ჩაცმის სტილზე, ყოველდღიურ ცხოვრებაზე)     2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    4       ტექსტში ნაცნობი და ხშირად გამოყენებული სიტყვების ამოცნობა და ჟესტურად გადმოცემა    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
    5        წერა.მარტივი წინადადების წერა ყოველდღიური ცხოვრების შესახებ.( ადამიანები, ადგილები, სამსახური,სკოლა, ოჟახი, ჰობი)    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება

შეფასების კრიტერიუმები:
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1

 ინდივიდუალური       სასწავლო            გეგმის          მონიტორინგი
საგანი   ინგლისური  ენა
პედაგაგი  შორენა  ბარბაქაძე
მოსწავლე
კლასი   9-11  სუსტი

გრძელვადიანი  მიზანიმოკლევადიანი  მიზანიშედეგი რეკომენდაცია
    1ლექსიკური მარაგის  გამდიდრება. ჟესტურად  გადმოცემა. მარტივი  სიტყვების  ფლობა: ინდივიდი( ტანსაცმელი, გარეგნობა), ინდივიდის გარემოცვა (ოჯახი, სასკოლო  ნივთები, სასწავლო  საგნები), ინდივიდის ორიენტირება(დღე- ღამე,ფერი ,ზომა...)   2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    2მარტივი  გრამატიკული კონსტრუქციების  გამოყენებამარტივი გრამატიკული  კონსტრუქციების  გამოყენება  კონტექსტში:  Present  simple,  present  continuous,  to  be,  personal  pronouns,   this/ that,  possessives……    2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
    3ადაპტირებული  ტექსტის  წაკითხვა   ჟესტურედ.  უცხოენოვანი  ქვეყნების  კულტურის  გასაცნობად.მარტივი  ადაპტირებული  მიკროტექსტის  წაკითხვა.  ჟესტურად  გადმოცემა.(ყოველდღიურ  ცხოვრებაზე, თავისუფალ   დროზე,  ჩაცმის  სტილზე.)     2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
    4      ტექსტში  ნაცნობი  და  ხშირად  გამოყენებული   სიტყვების  ამოცნობა  და  ჟესტურად  გადმოცემა    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
    5      წერამარტივი  სიტყვების  წერა დამოუკიდებლად  და  მასწავლებლის  დახმარებით    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება


შეფასების კრიტერიუმები:
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1








ინდივიდუალური  სასწავლო გეგმა      (ძალიან  სუსტი)
საგანი -  ინგლისური  ენა
გრძელვადიანი  მიზანი:
1.ლექსიკური   მარაგის   გამდიდრება 2.ორთოგრაფია.   3. კითხვა  ( ჟესტურად    გადმოცემა)

                                                        მოკლევადიანი     მიზანი                                          თარიღი
 1.არმარტივი სიტყვების ფლობა:  1.  ინდივიდი(სხეული, ტანსაცმელი).       2. ინდივიდის გარემოცვა  ( ოჯახი/ ნათესავები, ცხოველთა სამყარო, სათამაშოები, საცხოვრებელი ადგილი,საყოფაცხოვრებო ნივთები,სასკოლო ნივთები,სურსათი). 3. აქტივობები ( wash, clean, pick….). 4. ინდივიდის ორიენტირება ( ადგილმდებარეობა- on, in,დრო- morning, evening.  რიცხვები - one – ten)       წერა ე   ე-
2.        მარტივი   სიტყვების  შესაბამისს  სურათთან  დაკავშირება  და        
 ჟესტურად გადმოცემა
სტრის
3.    
    ხელის  სწორი  მოძრაობით  გამოსახავს  ნაცნობი  ასოს  ფორმას. 
გ   ა   ნ -
4.
                    იცავს  ბადეში  ასოს  ჩაწერის  წესებს
მ   რ    ა -
5      
                    მსგავსი   სიტყვების      შემოხაზვა
ვლობაში


მიზნის შესაბამისი აქტივობებიმასალასად   სრულდება აქტივობა (კლასი,  რესურს ოთახი)მასალის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირიაქტივობის მომზადებაზე პასუხისმგებელი პირი.
1მოცემული  ახალი სიტყვების  დაკავშირება თვალსაჩი-ნოებაზე მოცემულ საგანთან. ჟესტურად გადმოცემა.თვალსაჩი-  ნოება, წიგნი, რვეული საკლასო ოთახიპედაგოგიპედაგოგი
2მსგავსი სიტყვების შემოხაზვა და ჟესტურად გადმოცემა რვეული საკლასო ოთახიპედაგოგიპედაგოგი
3წერტილების შეერთებით   ასოს მიღება რვეული საკლასო ოთახიპედაგოგიპედაგოგი
4ხაზოვან სისტემაში ასოთა 
განლაგების პრინციპის დაცვა
 რვეული საკლასო ოთახიპედაგოგიპედაგოგი




 ინდივიდუალური       სასწავლო            გეგმის          მონიტორინგი
საგანი   ინგლისური  ენა
პედაგაგი  შორენა  ბარბაქაძე
მოსწავლე
ძალიან  სუსტი

გრძელვადიანი  მიზანიმოკლევადიანი  მიზანი შედეგირეკომენდაცია
1ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.  მარტივი სიტყვების ფლობა:  1.  ინდივიდი(სხეული, ტანსაცმელი).   2. ინდივიდის გარემოცვა  ( ოჯახი/ ნათესავები, ცხოველთა სამყარო, სათამაშოები, საცხოვრებელი ადგილი,საყოფაცხოვრებო ნივთები,სასკოლო ნივთები,სურსათი). 3. აქტივობები ( wash, clean, pick….). 4. ინდივიდის ორიენტირება ( ადგილმდებარეობა- on, in,დრო- morning, evening.  რიცხვები - one – ten)              2  მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
2
   მარტივი   სიტყვების  შესაბამისს  სურათთან  დაკავშირება  და        
 ჟესტურად გადმოცემა
      2მიზანი   ნაწილობრივ  მიღწეულია   ვაგრძელებ  მუშაობას
3ორთოგრაფიახელის  სწორი  მოძრაობით  გამოსახავს  ნაცნობი  ასოს  ფორმას.      2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
4
 იცავს  ბადეში  ასოს  ჩაწერის  წესებს     2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
5კითხვა (ჟესტურად  გადმოცემა)  მსგავსი   სიტყვების      შემოხაზვა    2ი. ს. გ - ს  მიხედვით  მუშაობის   გაგრძელება
შეფასების კრიტერიუმები:
მიღწეულია-3
ნაწილობრივ მიღწეულია-2
არ არის მიღწეული-1








2 comments:

  1. სალამი მე სპეც მასწავლებელი ვარ ძალიან მომეწონა თქვენი ნამუშევარი
    სიამოვნებით ვითანამსრომლებდი თქვენთან

    ReplyDelete
  2. სალამი მე სპეც მასწავლებელი ვარ ძალიან მომეწონა თქვენი ნამუშევარი
    სიამოვნებით ვითანამსრომლებდი თქვენთან

    ReplyDelete